کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316394 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتش الکترونیکی سوریه Skype را هک کرد

ارتش الکترونیکی سوریه Skype را هک کردنخستین روز از سال ۲۰۱۴ میلادی با یک ناامنی بزرگ آغاز شد تا کارشناسان برای ۱۲ ماه پیش‌رو حملات سایبری گسترده‌تری را پیش‌بینی کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا، صفحه‌ اصلی ابزار ارتباطی Skype در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیس‌بوک و همچنین وبلاگ رسمی این سرویس در نخستین روز از سال ۲۰۱۴ میلادی هک شد و گروهی موسوم به "ارتش الکترونیکی سوریه"(SEA) اعلام کرد که این اقدام را انجام داده است.

با توجه به اینکه سرویس ارتباطی Skype توسط مایکروسافت اداره می‌شود، این گروه موفق شد با دستیابی به بخش‌های یاد شده مایکروسافت را به جاسوسی از مردم و فروش اطلاعات به مراکز دولتی آمریکا متهم کند.

لازم به ذکر است که پس از انتشار این خبر صفحه رسمی Skype در توئیتر و فیس‌بوک و همچنین وبلاگ این مرکز به طور کامل غیرفعال شد و امکان دسترسی عموم کاربران از بین رفت.

پس از بروز اختلالات شدید در این سرویس،‌ در بعد از ظهر نخستین روز از سال ۲۰۱۴ میلادی "ارتش الکترونیکی سوریه" نخستین توئیت خود را منتشر ساخت و روی صفحه رسمی Skype در شبکه اجتماعی توئیتر، مایکروسافت را به جاسوسی از مردم متهم کرد.

این گروه همچنین مطلبی روی صفحه رسمی Skype در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرد و در آن توضیح داد که مایکروسافت همه فعالیت مشترکان خود در سرویس Skype را مانیتور می‌کند و اطلاعات به‌دست آمده از آن را به مقامات دولتی آمریکا می‌فروشد.

گروه SEA در بخش دیگر کنترل وبلاگ رسمی Skype را در اختیار گرفت و مطلبی را با عنوان زیر در آن منتشر کرد: "هک شده توسط ارتش الکترونیکی سوریه ... به جاسوسی پایان دهید!".
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18708 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/10/16 تعداد مشاهده: 2071
سافت گذر
نظرات بینندگان

کنجکاو 1392/10/18 09:19
ببخشید شما همان خامنه هستی که در سوریه بودی؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رضا 1392/10/16 22:05
این آمریکای آشغال هرکاری که بتونه واسه بدست آوردن بهونه برای حمله به سوریه انجام میده
من باور نمیکنم کار سوری ها باشه کار خودشونه بی بروبرگرد که خوراک تبلیغاتیشون جورشه چندوقت پیشم یه چی راجع به همین گروه شنیدم حالا داشته باشین کی اینارو استفاده میکنن
رضا 1392/10/16 18:29
آفرین به هکر های سوریه ای.مرحبا.انشا... شاهد همکاری هکر های سوریه با ایران باشیم و باهم بتونیم تمام شبکه های کذاب و کثیف رو مورد حمله قرار بدیم .
علی اکبر خامنه 1392/10/16 13:01
با سلام خدمت مدیران ارجمند سایت بینظیر سافتگذر
گویی ما هرروز که از خواب بیدار میشویم و پی اخبار روزانه را میگیریم باید به این ید محکم برادران مسلمانمان غبطه بخوریم ، همینجا یا علی خود را برای برادران سوری میفرستم و اینکه احسنت که این شبکه کفر و جاسوس را مورد حمله خود قرار داده اید ، انشالله در آینده ای نزدیک شاهد حرکاتی بزرگتر از جمله هک سایت نتانیاهو ملعون و باراک اوباما و فیسبوک باشیم.

یا حق
ایرانی 1392/10/16 09:59
با تشکر از همه برو بچه های هکر ایرانی.........